reklama

Život

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... čo to len je? Pár rokov, mesiacov, sekúnd.. Ako kniha s množstvom kapitol.

Čo sa však udeje opäť v mojom živote tak isto? Moje narodenie, chvíľky, keď som sa hral s hračkami, spory s rodinou a priateľmi.. Nič , lebo každej udalosti patrila iba jediná chvíľka z môjho života. Keď si predstavím, ako som to bral niekedy... Teraz všetko vnímam inak. Možno to poviem hlúpo, ale asi ako pohľadom starca a dieťaťa v jednej koži. Život je pre mňa obrovským darom, jednoducho niečo, čo fakt zažijem len raz :D
Pravdupovediac, som taký „Boží blázon“ pre dnešný svet. Veď kto by sa dokázal tešiť z nového dňa, keby vedel, že vlastne poriadne ho tam nečaká nič. A predsa ma vtedy napĺňa radosť, že prídu chvíle, ktoré budú dobré – ktoré budú zlé. Že budem stáť pred ich riešením, budem sa musieť rozhodnúť a stáť pred svojou zodpovednosťou za svoje konanie. Táto nevyspytateľnosť je pre mňa že waaau. Koľko krás si človek ani neuvedomí počas jedného dňa z tých mnohých...Či úsmev, nečakané prihovorenie sa niekoho, zopár vtákov na ulici, kvetina – či sú už len pre človeka fádnosťou? A koľko ďalších si ani nevšimneme. Život nie je stereotyp, ako to každý takto nazýva. Človek už len prežíva, no nevychutnáva si ho lahodným dúškami. Osobne si nemyslím, že som dostal život len pre to, aby som sa ráno zobudil a s pochmúrnou náladou zistil že ten deň , čo ma čaká je na nič. Pre toto som tu niesom. A mal by si to uvedomiť každý človek, že pre toto tu naozaj nie je. Život som dostal z viery, radosti a lásky, a práve pre to tu som – aby som dokázal veriť ľuďom a veriť v Boha, ktorý to tu so mnou vlastne všetko „spískal“, urobiť ich aj seba radostnými a aby som vedela úprimne milovať.
Ako obraz umelca, ktorý sa skladá z mnohých maličkých bodov. Sami o sebe neznamenajú nič, no ak sa spoja, vytvoria niečo veľkolepé. Či nie som tým umelcom? No nezabúdam však, že bez Učiteľa by som ním nebol.... Úsmev sa mi votrie na tvár, keď si uvedomujem, že tiež som takým nádherným stvorením, ktoré môže tvoriť. S vierou, nádejou, radosťou a láskou tvorím nádherné dielo svojho života :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Marek Kaščák

Marek Kaščák

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Corruptissima re publica plurimae leges" - Tacitus("V najskorumpovanejšom štáte je najviac zákonov" - Tacitus)"Qui multum habet, plus cupit" - Seneca Ml.("Kto má veľa, chce ešte viac" - Seneca Ml.)Qui proficit in litteris et deficit in moribus, plus deficit quam proficit (Kto vyniká vo vedomostiach a zoastáva v mravoch, ten väčšmi zaostáva, než vyniká - neznámy autor) "Quod hodie non est, cras erit" - Petronius(Čo nie je dnes, bude zajtra" - Petronius)"Quod ratio bequit, saepe sanavit mora" - Seneca Ml.(Čo nedokáže vyliečiť rozum, často vylieči čas" - Seneca Ml.)"Rara datur longo prudentia temporis usu" - Cato("Vzácnu múdrosť ti dá dlhá skúsenosť" - Cato)"Rem cum videas, censeas" - Terentius("Až keď vec uvidíš, potom ju posúď" - Terentius)"Rex probavit non rem publicam suae esse, sed se rei publicae" - Seneca Ml.("Kráľ uznal, že štát nepatrí jemu, ale on štátu" - Seneca Ml.) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu