reklama

Sestra

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sestra je pre mňa darom vzácnym,
opora v núdzi, šťastie v smútku,
so srdiečkom svojim nebojácnym,
dá kus seba v každom skutku.

Je najlepšia kamarátka,
dobre si s ňou rozumiem,
je mi aj matka,
úsmev jej vždy venujem.

V dobrej rade je odborník,
keď mi je zle, tak ma vzchopí.
Na moju sestru nemá nik,
ten, kto ju nemá, nepochopí.

Pravých kamarátov som nikdy nemal,
ale mám dar, môcť sestru mať,
Za nič by som si ju nedal,
s ňou sa dá vždy úprimne smiať.

Kto zotrie slzu lepšie ako ona?
Možno tak ešte mama..
Tam, kde mám sestru som ako doma.
Nemať ju som úplne sám..

Svoju jedinú sestru si vážim
a je mi dobrým vzorom.
Ako oko v hlave si ju strážim,
nehneváme sa žiadnym sporom.

Vzájomné si radi pomôžeme,
veď sme predsa jednou krvou.
Nenávidieť sa predsa nemôžeme
i keď je ona tou prvou.

Tí čo sestrami pohŕdajú,
pripadne sa v nich nevyznajú,
nevedia asi čo vlastne majú..
preto nech im úctu vzdajú..
...zaslúžia si to...

Marek Kaščák

Marek Kaščák

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Corruptissima re publica plurimae leges" - Tacitus("V najskorumpovanejšom štáte je najviac zákonov" - Tacitus)"Qui multum habet, plus cupit" - Seneca Ml.("Kto má veľa, chce ešte viac" - Seneca Ml.)Qui proficit in litteris et deficit in moribus, plus deficit quam proficit (Kto vyniká vo vedomostiach a zoastáva v mravoch, ten väčšmi zaostáva, než vyniká - neznámy autor) "Quod hodie non est, cras erit" - Petronius(Čo nie je dnes, bude zajtra" - Petronius)"Quod ratio bequit, saepe sanavit mora" - Seneca Ml.(Čo nedokáže vyliečiť rozum, často vylieči čas" - Seneca Ml.)"Rara datur longo prudentia temporis usu" - Cato("Vzácnu múdrosť ti dá dlhá skúsenosť" - Cato)"Rem cum videas, censeas" - Terentius("Až keď vec uvidíš, potom ju posúď" - Terentius)"Rex probavit non rem publicam suae esse, sed se rei publicae" - Seneca Ml.("Kráľ uznal, že štát nepatrí jemu, ale on štátu" - Seneca Ml.) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu